11 de Mayo 2014 en Aguilar de Segarra

Para charlar sobre eventos y salidas en los que participe el club o sus socios
Responder
minimartinet
Conductor Experto
Conductor Experto
Mensajes: 347
Registrado: Mar Dic 15, 2009 10:28 pm
Ubicación: AGUILAR DE SEGARRA B.C.N.

11 de Mayo 2014 en Aguilar de Segarra

Mensaje por minimartinet »

Hola compañeros,
Por si alguien tiene tiempo disponible, queda invitado a desayunar en mi pueblo de Aguilar de Segarra (Barcelona) el dia 11 de mayo a las 9,30 horas, eso si, debe de venir con el Seat Sport o el 128, si podeis venir, llamarme al 639607350 o escribirme a minimartinet@hotmail.com

A los que estais mas cerca, os transcribo la noticia.


El dia 11 de maig coincidint amb la festa de Sant Miquel, organitzem a Aguilar de Segarra una trobada de cotxes clàssics.
La trobada serà a les 9,30 del mati al local social d'Aguilar de Segarra amb esmorzar gratuït als pilots (els acompanyants ho podran fer al preu de 3€), cap a les 11 del mati ens posarem en marxa per fer una ruta per la comarca de uns 30 quilometres, acabada la ruta passarem per l'eglèsia de Sant Miquel i tot seguit anirem de tornada al local social, on es repartirà un record de la diada als participants.
L'acte esta limitat a les 30 primeres inscripcions, que s'hauran de fer per correu@ a:

minimartinet@hotmail.com o al T-639607350 (Martí)

indicant el cotxe, matricula, participants i lloc de procedència.
Com es sabut, per participar cal estar al corrent de l'ITV i tenir l'assegurança del vehicle al dia.

Us esperem!!.

Gearboss
socio
socio
Mensajes: 560
Registrado: Sab Ago 30, 2008 11:38 pm
Ubicación: Tarragona

Uno que dice si...

Mensaje por Gearboss »

Estimado Marti.
Disculpa este retraso en responder a tu atento comunicado e invitacion para compartir un rato de encuentro junto a nuestros clásicos, en tu pueblo, para celebrar la fiesta de Sant Miquel....almorzar y charlar un poco.
Si no pasa nada (asi lo espero), alli estaremos mi Seat 1200 Sport (B.4073.CV) pilotado por este atrevido veterano y llevando de copiloto a la jefa de casa... o sease, mi mujer.
Un abrazo y alli nos vemos.
Gb

Benvolgut Marti.
Disculpa la meva tardança a respondre la teva bondadosa invitació per compartir junts al teu poble unes rialles i un esmorzar.
Espero estar present el proper diumenge 11 per celebrar les festes de Aguilar de Segarra.
Saps que el meu cotxe és el Seat 1200 Sport B.4073.CV ... el pilot soc jo amb la patidora de la meva dona de copilot.
Alli ens veiem.
Una abraçada.
joaquin

Responder